هزینه ۱۳۴۶ میلیارد تومان برای بیمارستان رضوی از سال ۱۳۹۹ تاکنون وزیر بهداشت در مشهد: مراجعه یک میلیون ‌و ۲۰۰ هزار نفر به مراکز درمان ناباروری کشور در سال گذشته مشاوره رایگان روانشناسی برای زوجین در سال اول زندگی مشترک مشکل تک جنسیتی سالمندی پیش روی کشور است بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور در مشهد افتتاح شد + فیلم آیا برای سالمندی جمعیت آماده‌ایم؟ | جمعیت سالمندان جهان تا ۲۵ سال دیگر دو برابر می‌شود حدود ۷ هزار و ۵۰۰ نفر از حوادث ناشی از بارندگی خراسان رضوی دچار حادثه شدند (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) تولید ۲ دارو بر پایه گیاه زعفران در دانشگاه علوم پزشکی مشهد هوس خوردن برخی غذا‌ها نشان‌دهنده برخی کمبودها در بدن شماست ۵ دلیل که چرا آب گوجه‌فرنگی برای سلامتی شما مفید است ورود سامانه بارشی به غرب کشور طی سه‌شنبه (یکم خرداد ۱۴۰۳) حریق بزرگ انبار چوب در جاده کلات مشهد اطفا شد + عکس حقوق همه بازنشستگان امروز پرداخت می‌شود، بازنشستگان تامین‌اجتماعی نگران نباشند (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) اختصاص معلم خصوصی و سالن مطالعه برای دانش آموزان سیدی مشهد که امتحان نهایی دارند انجام ۲۰۰ عملیات آتش‌نشانی مرتبط با سیل مشهد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) غربالگری جنین ممنوع شده یا استاندارد؟ محمد، دومین نام پرطرفدار پسران در انگلستان شد!
سرخط خبرها

کشف ۹۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در غرب خراسان

  • کد خبر: ۲۲۱۸۵۲
  • ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۲
کشف ۹۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در غرب خراسان
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار گفت: ۹۸ هزار لیتر سوخت قاچاق پارسال در غرب خراسان رضوی کشف و ضبط شد.

به گزارش شهرآرانیوز، حمید مظفری نژاد اظهار کرد: این میزان سوخت با تشدید نظارت‌ها و انجام گشت‌های مشترک، با مشارکت بسیج و حراست منطقه و نیز نیرو‌های انتظامی و سپاه در مبادی ورودی و خروجی منطقه کشف و ضبط شده است.

وی با بیان اینکه محموله‌های سوخت مکشوفه نسبت به سال پیش از آن ۴۳ درصد کاهش یافته، افزود: محموله‌های قاچاق کشف شده در قالب ۱۵۰ پرونده تنظیم و برای رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

مسوول سوخت‌رسانی غرب خراسان گفت: بیشترین سوخت‌های کشف شده شامل انواع مظروف در گالن‌های ۲۰ لیتری، انبار‌های دپوی سوخت و جاساز مشک در خودرو‌های سواری بود که همه آن به چرخه توزیع انبار نفت شهید محمدیانی منطقه سبزوار انتقال یافت.

سبزوار یکی از ۳۷ منطقه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران را دارد که در قالب سه ناحیه سبزوار، بردسکن و جغتای، تامین و توزیع سوخت در شهرستان‌های سبزوار، بردسکن، خوشاب، داورزن، جوین و جغتای را بر عهده دارد.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد مقدس واقع است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->